יום רביעי, 4 ביולי 2012

תור שני להסרת אמלגם

בהמשך לתור הראשוi להסרת אמלגם מהפה,
הגעתי לבניית בדיוק ב-11:30 לטיפול השני והאחרון שלי להחלפת 2 הסתימות האחרונות שלי בצד שמאל של הפה. היה זה מפתיע לראות שלקח בערך 20 דקות עד שנכנסתי והתחלתי את הטיפול שלי.

הדבר המאכזב בטיפול השני היה הלחץ שהיה על הרופא לסיים את עבודתו, כנראה בגלל איחור התורים. זה גרם לי להרגיש פחות השקעה על 2 הסתימות האחרונות. נראה היה לי גם שרמת ההחלקה של הקומפוזיט הלבן בסתימות האחרונות לעומת הראשונות, שנעשתה בחופזה, לא נראת מתמזגת עם השן. 

בכל מקרה, הנה כתבה אחרונה של ד"ר מרקולה על נושא הכספית ועד כמה היא איומה לעומת סתימות אלטרנטיביות:

2 תגובות:

  1. אני הסרתי 14 סתימות כספית , שחורות ברפואה ביולוגית
    מצבי לאחר שנתיים לא השתפר ולא השתנה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על תגובתך!
      אתה סובל ממשהו שמצבך לא השתפר?

      מחק