יום חמישי, 8 באוגוסט 2013

על האירוע הראשון שהוזמנתי לדבר בו על תזונה

אני שמח לחלוק איתכם סרטון המציג את ההרצאה הקצרה שהוזמנתי להעביר ב-30 ליולי. אבל איך הגעתי למצב שהוזמנתי לעשות כזה דבר?

יש אתר פופלארי באינטרנט, הנקרא meetup.com, ובו אנשים מסוגלים להתחיל קבוצה ולהזמין אנשים למפגשים. יש מפגשים מגוונים, והעיקר האפשרות לפגוש אנשים עם כיוון דומה בחיים. העלאתי לקבוצה שלי מפגש ב-2 ליולי. בגלל שהרכבת התחתית באזור סן-פרנסיקו שבתה, נאלצו רבים לבטל את הגעתם. אני אישית הייתי צריך לעבוד בתוך העיר ואז לעשות את דרכי הביתה באוטובוסים. אני נוהג להופיע בדיוק בזמן שאני מתכוון להופיע, ולכן לא איחרתי על אף אחד. 

בכל אופן, בגלל השביתה הגיע רק מישהו אחד, ולפעמים כל מה שצריך זה מישהו אחד שיפתח את הדלת הבאה. מי שבאה היא אישה בשנות ה-50 לחייה, ומאוד פעילה בכל הנוגע לתזונה ובמיוחד בריאות מערכת העיכול באמצעות פרוביוטיקה. היא המארגנת של קבוצה מיוחדת ,שמטרתה לחשוף לאנשים את נפלאות אורח החיים העתיק והמבוסס יותר על חוכמה תרבותית. לכן מזון מותסס הוא חלק גדול מהעניין. היא גם משווקת מוצר בשם Akea Essentials - ירקות אורגנים שעברו התססה על ידי חיידקים פרוביוטים, ואז מעל זה מוסיפים עוד פרוביוטיקה. זה יוצא סוג של אבקה שמוסיפים לשייק פירות או אפילו מים פשוטים. 

היא אהבה את המידע שהצגתי לה ובסוף המפגש הזמינה אותי לחלוק באירוע שהיא מארגנת. הסכמתי מיד, כי זה כבוד גדול לעשות זאת! מטרתי תמיד לחלוק עם אנשים את המידע שמצאתי קבור בין דפי המחקרים באינטרנט ובספרי תזונה. 

בנוסף לכך, היא רצתה שאני יציג לאנשים כיצד להכין כרוב כבוש, מפני שהיא אהבה את הכרוב הכבוש שנתתי לה לטעום. אז גם זה היה חלק מהאירוע. 

האירוע עצמו משך קהל של כ-30 אנשים. זה באמת היה הפעם הראשונה שעמדתי מול קהל כזה גדול, אבל אני שמח להגיד שנהנתי מאוד לעשות זאת. 

הנה הסרטון המדובר.
צפיה נעימה 
ואשמח לשמוע תגובות והערות.

A New Theory On Human Physiology and Bacterial Nutrition HD [vimeo]


הסיסמה היא: joel87joel

יואל ג'קובסון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה