יום שלישי, 8 במאי 2012

איך חשיפה לאדמה תורמת לבריאות



החלטתי להביא לידיכם תירגום בעברית ותקציר על כתבה שניתן למצוא פה

בקישור תמצאו ראיון בין ד"ר מרקולה לד"ר ג'ימס אושמן על מחקרו של ד"ר אושמן אל תוך המדע מאחורי חשיפת עור גוף לקרקע, במיוחד אדמה.

תקציר: ד"ר ג'ימס אושמן שנחשב לסמכות בכל הקשור לרפואה אנרגטית במובן המדעי, מגלה דרך מחקריו על היתרונות מחשיפת עור הגוף לאדמה על מערכת החיסון. רוח סולרית מהשמש פוגעת ביוֹנוֹסְפֶרָה (שכבה באטמוספרה, הממוקמת מעל הסטרטוספרה) שמטעינה את פני השטח כולו באלקטרונים. גוף האדם זקוק לאלקטרונים ה"חופשיים" האלו כדי לנטרל את הרדיקלים החופשיים (האחראי לנזק לחומר התורשתי בתא ולשחיקה המגלגלת את תהליך ההיזדקנות). זה אומר, שחומר נוגד החמצון הזמין ביותר והחזק ביותר נמצא ברשותנו בחשיפה ישירה לאדמה בעזרת עור הגוף (יחפים!).


אני פחות מעוניין להסביר מי הוא ד"ר אושמן אבל בכמה מילים, הוא מחבר כמה ספרים והוא ידוע כסמכות לביופיזיקה של רפואה אנרגטית. דרך מחקריו הוא מעלה מידע משכנע על כיצד האנרגיה מהאדמה יכולה לתרום לחיים בריאים יותר.

אם אתם כמו רוב האנשים אחרים, אתם בטח נועלים נעלים מפלסטיק או גומי, מה שמונע את הזרם שניתן לקבל מהאדמה.

אז ככה, העור שלך הוא מוליך חשמלי טוב וניתן להתחבר עם האדמה עם כל חלק בגוף אבל אם משווים אזורים שונים בגוף נמצא אזור אחד שחזק במיוחד, וזה ממש באזור שנקרא כליה 1 (כפי שנקרא על ידי מתמחים בדיקור סיני). זה אזור מרידאני, נקודה שבאופן מוליך ביסודו מתחבר לכל האזורים בגוף. ראה תמונה של המיקום. ידוע שגם מסאג'יסטים משתמשים בנקודה הזאת. מה שמעניין הוא שחוסר קירקוע (חשיפת עור הגוף למגע ישיר עם האדמה, או במילה אחרת להיות יחפים) נמצא שקשור המון לעליה במחלות כיום ובמיוחד בתגובה הדלקתית.

כיצד?
מחקרו של ד"ר אושמן הוביל אותו להבין טוב יותר את הסיבות לדלקות. כשאתה מקורקע יש העברה של אלקטרונים חופשיים מהאדמה אל תוך גופך, וכנראה שהאלקטרונים החופשיים האלו הם הנוגד חמצון החזק ביותר שידוע לאדם.

ד"ר אושמן מסביר

"אפילו החבטה הקלה ביותר, חבטה בדלת למשל, מערכת החיסון שלך מגיבה מידית בכך שהיא שולחת כדוריות דם לבנות (נויטרופיל) למקום הפגיעה.

הנויטרופיל מפריש רדיקלים חופשיים, הנקרא
ROS - Reactive Oxygen Species
בתהליך שנקרא פרץ חימצון. הם כמו פקמן. הם מולקולות מאוד חשובות שקורעות דברים לגזרים. אם חיידקים נכנסו דרך עורך, הרדיקלים החופשיים האלו ישמידו את החיידקים מהר מאוד. אם יש לך תאים פגועים הרדיקלים החופשיים ישמידו גם אותם כדי לפנות מקום לתאים חדשים לתיקון הריקמה.

לזה קוראים התגובה הדלקתית.

מה שגילינו שהיה באמת מעמיק היה:  עכשיו אנחנו מבינים למה אתה מקבל את תגובת הדלקת, שיש לו חמישה תכונות: כאב, אדמומיות, חום, איבוד טווח תזוזה והתנפחות. כל אלו הם המאפיינים המזהים של דלקות, ומסתבר שזה לא חייב לקרות.

דלקות, שברפואה נחשבת לחלק חשוב בתהליך ההחלמה, הוא ממש תוצאת לוואי בלתי רצויה ובלתי רלוונטית הנוצר מחוסר אלקטרונים בריקמות. מה שקורה, הנויטרופילים שולחים את הרדיקלים החופשיים לאזור הפגיעה, אבל בכך שהוא עושים זאת כמה מהרדיקלים החופשיים דולפים לריקמות שבסביבה ופוגעות בריקמות בריאות. זה מה שגורם לתגובה הדלקתית."

מה שהמחקר גילה הוא כששמים את הרגליים על האדמה, אלקטרונים ינדדו אל תוך הגוף שלך ויתפזרו בכל הריקמות. כל רדיקל חופשי שדולף לתוך ריקמה בריאה מיד מנוטרל חשמלית. זה קורה מפני שהאלקטרונים הם שליליים (באופן חשמלי) והרדיקלים החופשיים הם חיוביים, ככה שהם מבטלים אחד את השני.

הרעיון בגדול הוא שהרדיקלים החופשיים מבצעים תפקיד מסוים, אך הם מסוגלים לצאת משליטה ולגוף יש את היכולת לטפל בבעיה. נמצא שהאלקטרונים החופשיים נאחסנים בריקמות חיבור (ריקמה הנמצאת בכל קצה של שריר המאפשר את חיבורו לעצם, ריקמה חזקה) אך כשאין חשיפה לזרם ישיר מהאדמה נוצר מצב של חוסר באלקטרונים חופשיים, מה שמאפשר לסימפטומים של דלקות להימשך מעבר למה שצריך. נמצא במחקריו שכשאדם הסובל מכאב של שנים בברכיים, מה שרופאים לא מסוגלים לאבחן בכלים הזמינים להם, נעלם לאחר חשיפה של 20 דקות לאדמה.

ניתן למצוא עוד הסברים מעמיקים לתוך הנושא בקישור שניתן למצוא בראש העמוד, אך הכל באנגלית. אם מישהו ימצא התעניינות מעבר למה שחשפתי פה, אני יכול להרחיב בכתבה שניה בנושא.

המעניין הוא שנמצא בתהליך סיבה לקיומן של ברקים. מפני שהיונוספרה נפגעת מהרוח הסולרית המגיעה מהשמש, אותו שכבה באטמוספרה שנטענת שולחת זרמים להטענת פני השטח של כדור הארץ. הברקים קורים איפשהו על כדור הארץ, אולי לרוב מעל לפני הימים הגדולים, אך יש קשר מתמשך בין פני השטח לשמים.

המידע הזה היה קיים לפני אלפי שנים, אפילו עד היום ישנם אזורים בעולם שבאופן מסורתי הולכים יחפים בבקרים. עכשיו שאתם יודעים את האמת, שאתם מולכים חשמל ושומרים אותו, נא לקפוץ מראש אושר ולספר בהתלהבות על הקידמה של האנושות חזרה לשורשים הטבעיים שלה. לחלוץ נעליים! לטעון את עצמכם ותחווה שינוי עצום באורח חייכם.


והנה לשמחתכם סרטון הסבר מתוכניתו של אברי גלעד מיוטיוב "טיפול טבעי באמצעות אנרגיה מהאדמה - Grounding עם אברי גלעד" תהנו!


לבריאות!

רשימת מקורות

 James L. Oschman, PhD - Energy Medicine University Page

סרטונים:
PhD James Oschman Quantum biology 011 - YOUTUBE
Dr. James Oschman on Energy Medicine - YOUTUBE

"Grounding" / "Earthing" - YOUTUBE
[ד"ר סטפן סינטרה מסביר על ריקוע לאדמה]

מחקרים:
J Altern Complement Med. 2011 April; 17(4): 283–285. doi:  10.1089/acm.2011.0101 PMCID: PMC3151462 Chronic Disease: Are We Missing Something? James L. Oschman, PhD
[ד"ר ג'יימס אושמן על האנרגיה מהאדמה, "האם פספסנו משהו?"]
THE JOURNAL OF ALTERNATIVE AND COMPLEMENTARY MEDICINE Volume 13, Number 9, 2007, pp. 955–967 © Mary Ann Liebert, Inc. DOI: 10.1089/acm.2007.7048 Can Electrons Act as Antioxidants? A Review and Commentary JAMES L. OSCHMAN, Ph.D.
[האם אלקטרונים יכולים להתנהג כמו נוגדי-חמצון - סקירה על ידי ד"ר ג'יימס אושמן ]
 J Environ Public Health. 2012; 2012: 291541. Published online 2012 January 12. doi:  10.1155/2012/291541 PMCID: PMC3265077 Earthing: Health Implications of Reconnecting the Human Body to the Earth's Surface Electrons Gaétan Chevalier, Stephen T. Sinatra, James L. Oschman, Karol Sokal and Pawel Sokal
[במחקר נרשמת רשימה של יתרונות מחשיפת העור לאנרגיה מהאדמה]
J Altern Complement Med. 2012 Jul 3. [Epub ahead of print] Earthing (Grounding) the Human Body Reduces Blood Viscosity-a Major Factor in Cardiovascular Disease. Chevalier G, Sinatra ST, Oschman JL, Delany RM. Source  1 Developmental and Cell Biology Department, University of California at Irvine , Irvine, CA.
[מחקר עדכני, 3 ביולי 2012, במציין את יכולת הריקוע לאדמה להפחית את הצמיגות והקיבוץ של הדם. מה שתורם לבעיות ומחלות כלי דם]

קישור ל-תְּנָיַת פְּטוֹר (Disclaimer)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה