יום שבת, 29 בספטמבר 2012

הכנת כרוב כבוש בחווה

מעוניינים ללמוד איך להכין כרוב כבוש כזה? תוכלו למצוא מתכון בכתבה - תהליך הכנת כרוב כבוש

הנה תמונה של הכרוב הכבוש שהכנתי. לקח 13 ימים והטעם מצוין!


כרוב כבוש ולידו סוגים שונים של עגבניות. עגבניית אגס (טעימה בטירוף!), עגבניית בלרוסיה (עוד לא טעמתי, אבל מתחשק מאוד), עגבניית קרח שחורה ועגבנייה רגילה. יש עוד סוגים, לא בתמונה הזאת.

ה-30 באוקטובר, 2012:
הנה עוד כרוב כבוש שהכנתי. הפעם הוספתי מיץ מהכרוב הכבוש הקודם לתוך הכרוב. מחקרים הראו שזה מאיץ את התפתחות החיידקים הפרוביוטים בתסיסה ומגביר את הכמויות. הכרוב הכבוש הראשון יצא פריך, לעומתו הכרוב הכבוש הזה יצא מאוד רך ומאוד טעים. התססתי את הכרוב הכבוש כמעט 3 שבועות. גם יצא כמות גדולה יותר.


3 תגובות:

  1. התמונה השניה מזכירה לי את היום שעזבתי את החווה בקליפורניה. טעמתי אותה פעם ראשונה והתבאסתי שאני עוזב כזה מעדן. אני עכשיו בתהליכים הכנה עצמית ראשונה, בהצלחה לי.

    השבמחק
  2. והיכן המתכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. שלום דיתה, הנה הכתבה עם המתכון שאני משתמש: http://he-responsiblenutrition.blogspot.com/2012/06/blog-post_06.html

      מחק