יום שלישי, 5 ביוני 2012

נזקי הכספית

בכתבה הבאה ברצוני לחשוף לכם את כל המידע החיוני שעליכם לדעת על מנת שתעשו בחירה נבונה מתוך ידיעת העובדות וההשלכות על סתימות אמלגם (כספית) והימצאותו במזון שלנו. קריאה נעימה.

כספית (Mercury) היא נוירו-טוקסין (Neurotoxin), רעלן המפריע לפעילות החשמלית התקינה של העצבים. היא נמצאת כנוזל בטמפרטורת חדר, אבל הרבה יותר כבדה ממים. היא טובה כמוליך חשמלי אבל פחות כמוליך חום. היא מסוגלת ליצור תרכובות עם מתכות אחרות, ולסגסוגת כזו קוראים אמלגם (Amalgam). כספית בצורתה היסודי נדירה בטבע, ומפיקים אותה ממחצב צינובר (Cinnabar). כספית נדיפה מעל 20 מעלות צלסיוס ויכולה להיספג לגוף במגע ישיר עם עור, אפילו עור בריא ושלם, ודרך מערכת הנשימה ומערכת העיכול. ניתן למצוא כספית בדגים, חיסונים, סתימות שיניים, ריסוסים, נורות פלורוסנט ועוד.

ידוע בציבור כבר שנים שהאוקיינוסים שלנו מזוהמים בכספית, וכך גם הדגים. מה שלא סיפרו לציבור זה מאיפה מגיע הזיהום. יש זיהום סביבתי של כספית על ידי בני האדם דרך המים, האויר והקרקע. פליטת המתכת לאויר על ידי תעשיות נמדדה על ידי הקבוצה הזאת והנה תוצאותיה. בעירת פחם ודלק פולטת לאויר כספית ואף מזהמת את מקורות המים. שימוש בכספית ברפואת השיניים אפשרה למתכת הנדירה להימצא קרוב יותר אלינו, סנטימטרים מהמוח. עקב יכולתה של הכספית להתנדף, היא יכולה להיכנס למערכת העיכול ואז לצאת בצואה ולזהם את הקרקע [ראה מחקר].

על מנת לא לבלבל אותכם יותר מידי, קחו מספר דקות וצפו בסרטונים הבאים שמוכיחים את יכולת האמלגם בפה להתנדף בעצמו ולהעצים את רמות הנדיפות כשמפעילים שחיקה קלה על הסתימה.


נדיפות הכספית מסתימת שן היא בעצם שוות ערך למינון יומי של כספית. אחוז הכספית שכן נספג בגופנו תלוי באיזה מערכת בגוף הכספית הגיע. על פי בדיקות, למערכת הנשימה אחוז גבוה יותר של ספיגת הכספית, לעומת מערכת העיכול המסוגלת למנוע את חדירתה לזרם הדם ובסופו של דבר הכספית תצא בצואה. מה עוד, הכתבה שלי על פרוביוטיקה ממחישה את חשיבותם של חיידקים טובים במערכת העיכול החיים לצידנו ועוזרים לנו בשלל צורות. אחת היכולות של הפלורה בקיבה הינה לנקות אותנו מרעלים ובעצם למנוע את ספיגתם של מתכות כבדות אל תוך זרם הדם [ראה מחקר].

הנה סרטון המראה הוכחות מדעיות של חשיפת תאי עצב לכספית (אפילו רמות מזעריות!). בנוסף יש אנימציה הממחישה את ההשפעה של כספית על תאי עצב:



ראיתם שחשיפה קצרה (30 שניות) של תאי עצב לכספית יוצרת ניוון של תא העצב. הכספית משבשת את מבנה תא העצב על ידי הצמדותה למבנה המיאלין (Myelin) ומנטרלת את יכולתו לשמור על המבנה שלו. ניוון תא עצב הוא בעצם פגיעה בתיפקוד המוח ומערכת העצבים בכל הגוף. פגיעה בתא עצב היא פגיעה בתקשורת של המוח עם אזורים שונים בגוף, ולכן יש היחלשות קוגנטיבית והזיכרון לאט לאט נעלם לו, כמו במקרים של אלצהיימר.

תסמינים שכיחים לרעילות מכספית כולל תחושת נימול, גרד, להט וכאב העור. שינוי צבע עור (צבע ורוד ללחיים, אצבעות ואצבעות ברגליים), נפיחות והַשָּרָה (Desquamation). בנוסף, ניתן לראות את הסרטון הבא, המתעד את סיפור מינמטה ביפן בשנות ה-50. [הזהרה: תמונות קשות] Mercury Poisoning- The Minamata Story


כספית מדכא אינזימים התלוים בסלניום (Selenium), הנקראים סלנו-אינזים (selenoenzymes), ולאינזימים אלו יש תפקיד חשוב כנוגדי חמצון במוח ומערכת האנדוקרנין [ראה מחקר]. מצאו שדיאטות עשירות בסלניום לא רק מונעות את רעילותו של כספית, אלא מסוגלות להפוך במהירות כמה מהסימפטומים החריפים [ראה מחקר]. ניתן למצוא סלניום באגוזי ברזיל, בהם יש את הרמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בטבע [ראה מחקר].

את אגוזי הברזיל מומלץ להשרות במים. על מנת להבין למה ואיך ניתן לקרוא את הכתבה שלי - יתרונות השרית דגנים, קטניות, אגוזים וזרעים


לתהליך ניקוי רעלים מהגוף קוראים "קֶלָאציה" (Chelation) עקב שמה הכימי המתארת את יכולתם של כימיקלים מסוימים להצמד למתכות ולנטרל את תגובתם בסביבה המולקולארית. מאכל טוב לניקוי הגוף מרעלנים, ובהם מתכות כבדות כמו כספית, הוא עלי כוסברה [ראה מחקר]. מה עוד, אצות ים כלורלה (Chlorella) מסלקות מהגוף מתכות כבדות ועד 90% מהכספית נמצאת בצואה [ראה מחקר].

את סתימות האמלגם אפשר להסיר ולהחליף בסתימות אחרות. מרפאה המתמחה בשיטה זו נקראת "מרפאת שיניים ביולוגית", ולה הגישה המדעית-עדכנית שכספית היא רעלן ולה השיטות להחלפת סתימות אלה על פי סטנדרטים של האירגון הבינלאומי. מרפאת שיניים כזו ניתן למצוא באתר הבא: BIODENT

כתבה שלי - תור ראשון להסרת אמלגם ותור שני להסרת אמלגם

לסיכום, הכספית היא רעל לפעילות המוחית שלנו. נמצא קשר חזק בין כספית להתפתחות אוטיזם אצל ילדים ואין פיקוח מחמיר על תעשיות שמעודדות עליה ברמת החשיפה של בני האדם. זה מגוחח, אפילו עצוב, שאתם נותנים לתעשיות האלה להמשיך ליצור. הם צוחקים לנו בפנים! יוצרים כימיקלים מסוכנים ומשלימים את המעגל ביצירת תרופות שלא פותרות את יסוד הבעיה. רמת הרעל שאנו נחשפים אליה עולה בכל סתימה נוספת ומקור המזון הימי שלנו זוהם, אין לאן ללכת אלא לצעוד לממשלות ולהכריח אותם להתפכח.

האחראיות שלך, לבריאות.

קישור ל-תְּנָיַת פְּטוֹר (Disclaimer)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה